Wiadomości

Wspólne działania miejscowej Policji i Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi

Data publikacji 24.09.2024

W „Książnicy Tucholskiej” odbyło się spotkanie poświęcone omówieniu etapów rekrutacji dla kandydata do służby w Policji. Na tym wydarzeniu przedstawione zostały również zagadnienia dotyczące cyberzagrożeń. Konferencja została zorganizowana przez Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi oraz miejscową jednostkę Policji.

Wszyscy zainteresowani, którzy przybyli do „Książnicy Tucholskiej”, mogli dowiedzieć się, jakie warunki musi spełniać kandydat do służby oraz jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji. Policjanci wyświetlili także film pokazujący, jak wygląda test sprawności fizycznej. Z kolei pracownik cywilny tucholskiej komendy udzielał informacji w sprawie dokumentów, które są wymagane przy składaniu podania o przyjęcie do służby w Policji. Mundurowi podkreślali, że warto wstąpić w szeregi formacji, gdyż jest to służba bardzo interesująca i ciekawa, która daje między innymi stabilne, stałe zatrudnienie, możliwość doskonalenia zawodowego oraz mnóstwo satysfakcji z niesienia pomocy innym.

Na tym wydarzeniu przedstawiciel wydziału kryminalnego omówił także zagadnienia dotyczące cyberzagrożeń. Funkcjonariusz przedstawił metody działania oszustów przy przestępstwach „na wnuczka” i „na policjanta”. Z kolei pracownik Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi zaprezentował uczestnikom spotkania różne sposoby zabezpieczenia urządzeń podłączonych do sieci.

  • policjant prowadzi szkolenie
  • policjant prowadzi szkolenie
  • policjant prowadzi szkolenie
  • osoby rozmawiają
  • przedstawiciele instytucji witają gości
Powrót na górę strony